måndag 28 maj 2012

Springer i min fantasivärld

Har gått i inredningstankar hela dagen. Så spännande! Älskar att fantisera ihop mitt drömhem. Det är en av de sakerna jag brukar tänka på när jag springer. Jag får av någon konstig anledning massor av energi då. Mer energi än av att inse att den konstiga mannen (som har ringt mig en massor) ropar på mig från sin sportbil...

Har förresten insett att det är när jag är ute och springer eller promenerar som jag får de flesta av mina (grymt briljanta) idéer. Så slutsatsen av detta borde ju vara att jag inte ska göra annat än att springa. Så det ska jag börja med. Målet blir nog att göra en Ironman nästa år (man behöver ju inte låsa sig vid löpning). Tänk vilka fantastiska saker jag kommer komma på tills dess. 

För ett tag sedan la jag upp mina "drömköksmaskiner" här på blöggen. Responsen jag fick då var att jag var en märkesfixerad person som inte gillar tjocka människor. Det kändes som en väldigt bra beskrivning av mig. När jag sökte jobb senast hade jag faktiskt den meningen som personbeskrivning i mitt Personliga brev. Här kommer i alla fall fortsättningen
-Voilà mitt drömporslin och sådant där jox. (vad norrländskt att skriva jox). 

  1. Skål Oyster (eller ostron) från Mateus
  2. Bestick Francisco Cutlery från Zara Home
  3. Tallrikar Spets från Mateus (har redan börjat förverkliga drömmen)
  4. Kopp Mateus meets Marcus
  5. Ugnsform från Rice (kanske vill ha någon mer knallig färg som turkos)
  6. Krackilerade glas från serien Cracky från Côté Maison
  7. Kopp med fat från Olsson & Jensen


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar